مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 08:372022-02-26سياسي

لـزوم راه انـدازی بوستــان کتاب و کتاب فـروشی های مجهز در مهریز


سرپرست فرمانداری مهریز در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان بر لزوم راه اندازی بوستان کتاب و کتاب فروشی های مجهز در مهریز تأکید کرد.

- ایسنا/یزد سرپرست فرمانداری مهریز در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان بر لزوم راه اندازی بوستان کتاب و کتاب فروشی های مجهز در مهریز تأکید کرد.

محمد دهقان بنادکی در پنجمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، گفت: کتابخوانی اصل و اساس فعالیت های فرهنگی است و توسعه شهر در نتیجه توجه به مطالعه و معرفی کتاب های مفید و اثرگذار محقق می شود.

وی افزود: در خصوص کتاب و تبیین جایگاه آن در بین مردم، باید کارهای خلاقانه و نو صورت بگیرد و استعدادهای مهم در زمینه نویسندگی و سخنوری شناسایی شوند تا بتوانند آثاری بدیع و مطابق با سلیقه مخاطب امروزی خلق کنند.

دهقان خاطرنشان کرد: انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان باید به عنوان جایگاه معرفی کتاب های مفید، نویسندگان بومی، خیران و فعالان حوزه کتاب تبدیل شده و طرح های تخصصی و مناسب در راستای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ مطالعه ارائه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، وی از متولیان فرهنگی شهرستان خواست طرح ها و پیشنهادهای خود در خصوص ایجاد کافه کتاب، بوستان کتاب و مرکز کتاب فروشی بزرگ و مجهز در شهرستان و همچنین معرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لـزوم راه انـدازی بوستــان کتاب و کتاب فـروشی های مجهز در مهریز

لـزوم راه انـدازی بوستــان کتاب و کتاب فـروشی های مجهز در مهریز